Гарантія та повернення

Я можу повернути або обміняти товар?


Звичайно, ви можете як повернути товар, так і обміняти його. Ми завжди ретельно підбираємо і перевіряємо замовлення перед відправкою. У нас великий асортимент: запчастин, навісного обладнання, техніки. Іноді буває, що якась деталь не підходить або має іншу модифікацію. Це не страшно. Ми обміняємо таку деталь або ж приймемо її назад.

Якщо товар вам вже не потрібен, не підходить чи не подобається - телефонуйте нам, ми вирішимо будь-яку ситуацію.
 

Як повернути або обміняти товар?


Обміняти або повернути товар можна, відправивши нам його поштою. Якщо ви зрозуміли, що товар вам не підходить, то зателефонуйте в наш магазин. Співробітник підкаже, як зробити повернення або обмін, і ви обговоріть умови і терміни доставки і оплати.

"Нова Пошта" надає можливість повернути відправку на протязі 14 днів з моменту отримання, просто повідомивши номер ТТН (товарно-транспортної накладної), по якій ви отримували посилку.
 

Хто буде платити за доставку при поверненні товару?


Всі послуги з доставки оплачуємо ми, якщо повернення або обмін замовлення відбувається через нашу помилку.
 

Як швидко мені повернуть гроші після повернення товару?


Переказ грошей відбувається в день отримання нами повернення. Ми ніколи не затягуємо повернення грошей.
 

Як швидко відбудеться обмін товару?


Ми відправимо товар на обмін в день отримання повернення від вас. Така процедура не займе багато часу.
 

Як бути, якщо мені прийшов не повний замовлення?


Якщо на пошті ви виявили, що замовлення не повний, то обов'язково відразу телефонуйте нам. Можливо, поштовий перевізник втратив частину посилки, можливо, посилка пішла зі складу не в повному комплекті, можливо, пошта не довезла одне або кілька місць (якщо посилка була відправлена ​​декількома місцями). У будь-якому випадку, ми допоможемо вам вирішити будь-яку ситуацію.

Якщо з'ясувалося, що пошта втратила частину посилки, то потрібно обов'язково написати претензію на відділенні. В такому випадку буде зафіксований факт втрати вантажу, і пошта буде зобов'язана компенсувати збитки.

Якщо на нашому складі в повному обсязі укомплектували замовлення, то ми відправимо вам безкоштовно з безкоштовною доставкою всі відсутні деталі. Вам не потрібно буде більше нічого платити: ні за товар, ні за доставку. Просто потрібно буде прийти на пошту і забрати замовлення.

У будь-якому випадку обов'язково відразу телефонуйте нам. Прямо по телефону ми підкажемо, як краще вчинити, і допоможемо розібратися, чому замовлення прийшов не повним.
 

Чому на пошті сума до оплати більше, ніж вартість товару?


Так відбувається, коли ви замовляєте товар з оплатою післяплатою. В такому випадку поштові служби нараховують не тільки вартість доставки, а й вартість пересилки грошей назад (1-2% від суми).

Ви можете уникнути оплати такої комісії, якщо зробите передоплату за замовлення.
 

Як бути, якщо прийшов пошкоджений товар?


Якщо при отриманні товару ви помітили механічні пошкодження, то обов'язково потрібно написати претензію поштовому перевізнику.

Також відразу телефонуйте в наш магазин, і ми підкажемо як найкраще вчинити.
 

Як бути, якщо прийшов бракований або несправний товар?


У нашому магазині усі товари проходять передпродажну підготовку. Якщо ви почали використовувати товар і виявили, що він бракований або ж зламаний - відразу телефонуйте нам. Ми приймемо ваш повернення і зробимо заміну. Ви не будете платити за доставку, і заміна буде зроблена максимально швидко.
 

Що робити, якщо не приходить смс про прихід товару в моє місто?


Після відправки замовлення ми надішлемо вам смс-повідомлення з номером декларації, за якою ви зможете отримати посилку. Якщо ви замовляли доставку на відділення, то протягом 1-3 днів посилка вже буде в вашому місті. Пошта повинна відправити смс про те, що можна забирати вантаж. Однак, іноді такі смс від пошти не приходять. Тому будьте уважні. Якщо смс про прибуття товару немає протягом 2-3 днів після відправки, - швидше за все посилка вже приїхала. Ви можете відстежити її на сайті поштового перевізника або зателефонувати нам - ми підкажемо, де ваше замовлення.
 

Чому вага товару при перевірці по ТТН не відповідає реальному вазі?


Поштові перевізники іноді вказують не фактична вага, а розраховують його за обсягом. Тому дані параметри відрізняються. Якщо вам здається це підозрілим, то при отриманні замовлення ви можете зважити його прямо на пошті.
 

Замовте зворотній дзвінок

Ім'я:
Телефон:
Коментар:

Agrozone Контакты:
Адрес: Украина,
Факс:+38(050)181-11-80, Телефон:+38(097)181-10-11, Телефон:+38(093)088-18-80, Электронная почта: agrozone2014@gmail.com